sobota, 31 grudnia 2016

Termoopakowanie Ceba Baby i KONKURS

Z okazji Sylwestra ostatnia w tym roku recenzja i KONKURS dla wszystkich fanów! Nie będzie podsumowań i planów! Co do wygrania?
Z firmą Ceba Baby miałam już styczność, gdy testowałam poduszkę, o której pisałam tutaj. Jako, że z pierwszego produktu byłam niezwykle zadowolona to przetestowałam kolejny. Czy jestem zadowolona?

Grafika: cebababy.pl

Produkt, o którym mowa to termoopakowanie podwójne. Ucieszyłam się, z opcji na dwie butelki bo zawsze można spakować wodę do picia, żeby nie zmarzła i wrzątek, żeby w razie czego zrobić mleko. Ewentualnie mamy bliźniaków mają miejsca na dwie butelki z wodą na mleko :)
Samo opakowanie jest ładne w swej prostocie. Wygląda jak klasyczne termoopakowanie, jednak środek mnie zdecydowanie zaskoczył. Wypełnienie jest styropianowe z miejscem na dwie butelki. Dotychczas spotkałam się tylko z opakowaniami, które są ze srebrnego materiału termoizolacyjnego.
Termoopakowania Ceba Baby są niezastąpione podczas wszelkiego rodzaju wycieczek i spacerów
z dzieckiem. Dzięki specjalnej warstwie izolacyjnej zachowują temperaturę przygotowanych wcześniej posiłków i napojów. Wykonano je z lekkich i łatwych do czyszczenia materiałów. Ponadto są lekkie i estetyczne – uroku dodają im bajkowe wzory i pastelowa kolorystyka
Styropianowe wypełnienie jak się okazało ma swoje wady i zalety. Wadą jest niestety określona średnica butelki, która w tym przypadku wynosi 60 mm. Moim zdaniem to mało. My używamy do mleka butelek firmy lovi i są one zdecydowanie za szerokie. Jednak zalety termoopakowania są zdecydowanie fajniejsze niż wada. Termoopakowanie od Ceba Baby trzyma ciepło ponad 5 h! Sprawdziłam! Podczas, gdy zwykłe termoopakowanie, które dostałam w prezencie na babyshower, trzymało ciepło 2,5 h. Zdecydowana różnica. Butelkę zawsze można zmienić, a jak dopiero szykujesz wyprawkę to dopasować :) Dodatkową zaletą opakowania jest cena. Opcja podwójna jest dostępna już od 12 zł. Za 5 h trzymania ciepła to na prawdę niewiele. Dla porównania, kupiłam Klusce termos Skip Hop na obiadki, który co prawda jest metalowy ale kosztował mnie sześć razy tyle.


A więc czy jestem zadowolona? Zdecydowanie tak. Szczerze polecam, zwłaszcza dla mam karmiących mlekiem modyfikowanym, które muszą być gotowe na każdą ewentualność. Zarówno cena jak i wykonanie przemawiają za tym produktem. Chociaż, tu się powtórzę, fajnie by było, gdyby miejsca na butelkę były troszkę szersze. Tak z 70mm.


Dlatego, że termoopakowanie od Ceba Baby jest fajne i godne polecenia postanowiłam się z Wami nim podzielić! I oto do wygrania jest jedno, pojedyncze termoopakowanie od Ceba Baby! Co należy zrobić aby wygrać nagrodę? Musicie polubić Kluskową Mamę na facebooku, udostępnić post konkursowy oraz zaprosić do zabawy trzech znajomych. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 10 stycznia 2017 roku. Powodzenia!

*wysyłka na koszt osoby wygrywającej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :)