poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Mój kalendarz ciąży - Mama mamom ułatwia życie

Jakiś czas temu moja wirtualna koleżanka, mama, blogerka, stwierdziła, że żadna aplikacja ciążowa i żaden kalendarz nie spełniają jej wymagań. Racja, ja też do takich wniosków doszłam. I gdy ja stwierdziłam, że trudno i muszę z tym żyć, Ona postanowiła coś zmienić i stworzyła "Twój kalendarz ciąży". To był strzał w dziesiątkę. A teraz Mama w XXI w. rozszerza swoją działalność i stara się stworzyć aplikację "Mój kalendarz ciąży - osobista aplikacja ciążowa".

Źródło: Odpal Projekt
Rok temu sama dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Zaczęłam szukać nie tylko literatury papierowej, ale również aplikacji na telefon. Wymarzyła mi się taka, żeby oprócz informowania o tygodniu ciąży i odliczania dni do porodu, codziennie informowała mnie o ważnych kwestiach dotyczących ciąży. Niestety, a może "stety", nic takiego nie znalazłam. Ani ja, ani inne ciężarówki z mojego otoczenia.
Autorka projektu chce, aby aplikacja była darmowa, by dostęp do niej miał każdy. Niestety taka forma wydania wymaga jakiegoś nakładu finansowego. I tu ważna jest Wasza pomoc. Jeżeli jesteście zainteresowane, a wierzę, że tak samo jak ja jesteście zainteresowane tym świetnym projektem, to zapraszam na Odpal Projekt po więcej informacji jak można wesprzeć autorkę w realizacji swojej wizji. Ja już wsparłam "Mój kalendarz ciąży", kolej na Was! Liczy się każda złotówa. Dla takich rzeczy aż chce się zachodzić w ciążę :) 


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarze ciążowe są bardzo przydatne jeśli chcemy mieć wszystko pod swoją kontrolą. Ja często zaglądałam do https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/8-tydzien i praktycznie co tydzień aktualizowałam swoją wiedzę na temat mojej ciąży. Proste ale zarazem bardzo skuteczne rozwiązanie dla każdej ciężarnej kobiety.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)