wtorek, 14 czerwca 2016

Dzień dziecka w gorzowskim Parku Wiosny Ludów

5 czerwca w gorzowskim parku miało miejsce interesujące wydarzenie. Dzień dziecka organizowany przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. Na początku do wydarzenia podchodziłam dość sceptycznie no bo jakoś doświadczenie mi mówiło, że nic ciekawego nie będzie. Myliłam się, oj myliłam.

grafika google


Co prawda moja Kluska jest zdecydowanie za mała na takie eventy, ale mój już niespełna 3-letni siostrzeniec jest smykiem w sam raz. Na wstępie przywitały więc nas atrakcje teatralne. Mini scena znajdowała się przy wyjściu z parku od ul. Kos. Gdyńskich, a na scenie odgrywany był "Czerwony Kapturek". Proste, ale jakże zabawne przedstawienie było tak ciekawe, że maluchy nie mogły oderwać od niego oczu, a wisienką na torcie była możliwość zrobienia zdjęcia z tytułową bohaterką. Na drugim końcu parku, bliżej Mc Donadla miało miejsce kolejne przedstawienie. Nie do końca wiem o czym one było bo doszłam na nie w trakcie, ale dzieciaki brały w nim aktywny udział, a to się ceni.

Kolejną z atrakcji były dmuchane zamki. Oczywiście pierwsza myśl była taka, że kosztuje fortunę! Okazało się jednak, że do godziny 15.00 jeden z zamków jest za darmo. No i stój matka z ciotką w kilometrowej kolejce.


No i dalej, wśród atrakcji można było znaleźć malowanie twarzy w wersji free i płatnej czy konkurencje dla dzieci, w których nagrodą były cukierki. Oczywiście nie mogło zabraknąć budek z jedzeniem, watą cukrową czy lodami(osobiście wolałabym się obyć bez). Straż Miejska znalazła miejsce dla siebie by prezentować dzieciom swój powóz, a przy okazji machnąć gadkę o bezpieczeństwie. Nawet konie znalazły dla siebie kąt i można było wypróbować darmowe kółko na kucyku.

Ogólnie całość na plus. Gdy Kluska będzie większa pragnę więcej takich imprez mimo, że dzień dziecka jest raz w roku. Dzieci mogą się zintegrować i poszaleć, a nawet zaczerpnąć trochę kultury, a dorosły może się rozpieścić i wciągnąć loda czy wypić kawę ze znajomą.

Gorzów! Chcemy więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :)